21/10/09

Επιλογές: "Η χαρά" του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη

Πάντα κάτι με κρατεί,
και με φέρνει πίσω,
στον καιρό που κάθε τι
μου 'λεγε να ζήσω,

που όλα- σκέψεις μου κρυφές,
κι ό,τι ζει, στην πλάση,
δε μου θύμιζε μορφές,
που τις έχω χάσει,

κι όλα τ' άκουγα να λεν,
μ' έναν τρόπο πλάνο,
πως τ' αγάπησα, και δεν
πρέπει να πεθάνω...

Τώρα, που όλα τα φτερά
σκόρπισαν της πλάνης,
μου το λένε καθαρά:
Πρέπει να πεθάνεις!

Κι όσο πιο βαθιά κοιτώ
κάτω από τη σκέπη,
τόσο πιο καλά και το
μάτι μου το βλέπει.

Κι αν τυχαίνει κι ο νους να
κάνει σκέψην άλλη,
δεν κρατεί πολύ, και να
πάλι αυτή προβάλλει...

...Μα όσο και στους ουρανούς,
να ΄ναι η μέρα μαύρη,
κι όσα θέλησε κι ο νους,
να μη μπορεί νά 'βρει,

κι όσο αν είμαστε πικρά,
τώρα, στερημένοι,
-κάπου υπάρχει μια Χαρά,
και μας περιμένει...
argie

1 σχόλιο:

elenargy είπε...

Μπράβο!
Ωραία επιλογή!

(C) ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
Κάδμου 7 & Δαιδάλου
Λιβαδειά 32100
τηλ. 22610.89970
fax 22610.81028